Skien

Hos oss møter du

Karin Lia Johansen

Teamassistent

Karin hjelper deg med timereservasjon og generell informasjon i klinikken.

kristianruud

Kristian Ruud

Kiropraktor

Kristian bruker en helhetlig tilnærming i behandlingen av sine pasienter hvor han søker å finne årsaken til pasientens problemer og ikke bare behandle symptomene. Han har også rikelig med erfaring og kunnskap vedørende behandling av kjeveproblematikk.

royaune

Roy Aune

Kiropraktor

Roy bruker en helhetlig tilnærming i behandlingen av sine pasienter hvor han søker å finne årsaken til pasientens problemer og ikke bare behandle symptomene. Han har spesielt interesse for ernæring og funksjonell mat og sammenhengen mellom kosthold og nerve, muskel og skjelett problematikk.

aneraaen

Ane Raaen Sandmæl

Kiropraktor

Ane har en spesiell interesse for behandling av barn og svangerskapsrelatert problematikk,
både før og etter graviditet.
Ane ser hele mennesket i sin tilnærming og er erfaren med stressrelaterte plager. Hun synes det er viktig å finne årsaken til pasientens utfordringer, slik at hun kan veilede og gi kunnskap for en bedre hverdag.
Ane har med sin bakgrunn som kiropraktor, utdanning i å undersøke og behandle hele nerve- muskel- og skjelettapparatet og ser pasienter i alle aldre.

Fysioterapeut Ina Strand

Ina Strand Aas

Fysioterapeut

Ina har videreutdannelse i muskel- og skjelettfysioterapi, både basic og advanced- kursene i ortopedisk medisin. Hun er under videreutdannelse i behandlingsmetoden Mckenzie.
Ina har spesiell interesse i nakke- og skulderproblematikk, men ser pasienter med problematikk i hele nerve- muskel- og skjelettapparatet. Hun synes også det er spennende med vestibulær rehabilitering. Det er viktig for Ina å veilede deg til en bedre livskvalitet og å holde deg i arbeid.
Ina har gruppetimer på klinikken i form av slyngetrening, kettlebell og styrketrening for godt voksne.
Hun utfører også shockwavebehandling på kronisk seneproblematikk.