Skien

kristian

Kristian Ruud

Kiropraktor

Kristian bruker en helhetlig tilnærming i behandlingen av sine pasienter hvor han søker å finne årsaken til pasientens problemer og ikke bare behandle symptomene. Han har også rikelig med erfaring og kunnskap vedørende behandling av kjeveproblematikk.

roy

Roy Aune

Kiropraktor

Roy bruker en helhetlig tilnærming i behandlingen av sine pasienter hvor han søker å finne årsaken til pasientens problemer og ikke bare behandle symptomene. Han har spesielt interesse for ernæring og funksjonell mat og sammenhengen mellom kosthold og nerve, muskel og skjelett problematikk.

ane

Ane Raaen Sandmæl

Kiropraktor

Ane har fokus på en helhetlig og årsaksorientert behandling. Hun ønsker å veilede deg, gi deg kunnskap og motivere deg til å få en økt livskvalitet. Ane har en allsidig idrettsbakgrunn og har tatt flere etterutdanningskurs innen idrettsskader, oppfølging og forebygging. Ane ønsker å flytte fokuset fra skadebehandling til forebygging av skader knyttet til din idrett.

ina ny

Ina Strand Aas

Fysioterapeut

Ina har videreutdanning i og har fullført Advanced kurset i ortopedisk medisin. Hun utfører også shockwavebehandling og har en spesiell interesse for nakke- og skulderproblematikk. Ina har også gruppetimer på klinikken i form av slyngetrening og kettlebell.

karin

Karin Lia Johansen

Teamassistent

Karin hjelper deg med timereservasjon og generell informasjon i klinikken.